HTML

Kövess Facebookon..

vagy Twitteren!

Follow ClimateOffice on Twitter

Utolsó kommentek

2009.09.23. 00:11 aandi

Margot Wallström és Make Me Green a'la MTV Europe

Szombaron Margot Wallströmmel beszélgettünk az MTV Europe és az Európai Bizottság közös kampányának a Play to Stop - Europe for Climate keretében. Margot Wallström nagyon vájsz president, és nagyon sustainable... a beszélgetés érdekes élmény volt, lényegében felszínes PR, de a maga nemében fontos és jó, hisz információszórásról és a tudatos gondolkodásmód reklámozásáról van szó. Előre megírt kérdések, diplomatikus válaszok.

Elvileg önéletrajzzal és előre beküldött kérdésekkel kellett volna indítanunk, nem tudom, nekem Ákos szólt, hogy eligazítás van előző nap, és nagyon örültek hogy többen is mentünk, a "climate advocate" varázsigeként hatott. Még az esti koncertre is kaptunk plusz jegyeket. Az MTV ugyanis egy 3 állomásos koncertsorozatot szervez, melynek középső állomása Budapest, az utolsó koncert decemberben lesz Koppenhágában. (erről van itt szó: http://www.mtv.co.hu/article.aspx?ArticleID=390 ) A képen Margó néni és körülötte az együttes tagjai:

Nos, az Editors koncert... Vegyél 50 decibel korai Depeche Mode-ot, adj hozzá 5 koncertnyi Coldplay-t, flambírozd 10 percig Joy Division hallgatása közben... A végeredmény 2-3 himnikus szám (szerintem jók) és 10-15 maradék szám ami mind ugyanolyan (szerintem rosszak). Ez pl. teljesen OK, a klip is vagány: https://www.youtube.com/watch?v=Wq4tyDRhU_4

A vasárnapot pihenéssel töltötték mind az MTV Europe munkatársai, mind mi. Hétfőn együtt ebédeltünk, hogy átbeszéljük a mai forgatás menetrendjét. - Még tavasszal megkerestek, hogy van-e ötletünk a kampány "Make Me Green" záró epizódjához. Volt ötletünk, beajánlottuk a Critical Mass-t, ami a koncert után 2 nappal, azaz ma került megrendezésre. Ráharaptak, a kész videót majd belinkelem ide. A budapesti Bike Kitchen-ben kezdtük a forgatást, utána bringalánc, Critical Bass kórus felvétele, bringaemelés és menet. :-)

A forgatás érdekes volt, olyan mint minden jó forgatás - átgondolt koncepció, jól kidolgozott jelenetek, spontaneitás, no és persze mindez olasz kivitelben, hisz az MTV Europe részére az olasz MTV munkatársai szervezik a Play to Stop koncerteket és a kisfilmeket is ők készítik. Nos, egy ilyen utóbbi hat perces epizódot forgattunk ma egész délután. Kimondottan jól sikerült, Johann Wald a "bezöldítendő" műsorvezető magyarországi öko-edzője én magam voltam, ami csak úgy tudott hatékonyan működni, hogy Johann (félig spanyol, félig dán) 190 centi magas, tehát egyáltalán nem volt kisebbségi komplexusa mellettem - a paramétereket előre lekérdeztem a gyártásvezetőtől. A srác nem mellesleg fekete, ami ezzel a névvel eléggé fura... :-)

A képen Johann a nottinghami öko-edzőjével gyakorolja a zöldségtermesztést

Rengeteg felvétel készült, minden öko-dumát beleszőttem amit tudtam a BC-ről, és kértem őket, hogy a nevem mellé is írják ki (ha kiírják), szóval az anyaországot reklámoztam jól, ahogy kértétek. Este aztán még meghívtak minket vacsorázni egy Sushi bárba, ahol miután megjegyeztem, hogy én még nem voltam ilyen helyen, tele tömték a fejemet mindenféle nyers hallal, algával, lábasfejűvel és angolnával. Nagyon ízlett - nem hiába, rendes állami menzán nőttem fel, nekem minden étel finom. Utána még 3 órát beszélgettünk rasszizmusról, történelemről, olaszokról, magyarokról, kultúráról, evolúcióról... kijelenthetem, hogy ezek az emberek profik, intelligensek és pontosan tudják, hogy mit csinálnak, és azt hogyan kell jól. Szóval az a hír, mely szerint a svéd BC-sekkel nem tudtak együttműködni csak azt jelenti, hogy északi barátaink valószínüleg nem túl rugalmasak, vagy más stáb ment oda. És most tegyük félre, hogy én "tévés szemmel" nézem (szerintem amúgy nem) a produkciót és az egész forgatást; alkalmazkodni tudni kell. Éskész...

Fotó a forgatásról, mikor Johannt bemutatom az egyik CM szervezőnek (megrendezett jelenet, látszik a belőgő szőrös mikrofon is):

Zárásként pedig, íme a mai alakításunk egy rövid részlete a youtube-ról (az éles szeműek felfedezhetik az olasz stábot a nézők között):

 

A kész kisfilmet majd ezen a honlapon lehet megnézni ahol minden egyéb infó is van: http://www.mtv-play4climate.org/

Friss infó: végül azt írják ki a nevem mellé, hogy klímanagykövet, de az hogy British Council, az már "nem fér ki we are sorry". Így marad az: Andrea Climate Advocate. Meg még az kiderül hogy az ország Hungary. Sebaj Make Me Green, a BC központ ennek ugyan nem örül, de legalább nem azt írják ki, hogy brit nagykövet...

 

2 komment

Címkék: budapest mtv me to play stop critical mass green europe editors bass change make climate margot wallström johann wald advocate


A bejegyzés trackback címe:

https://klimairoda.blog.hu/api/trackback/id/tr461400892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Döglött macska · http://www.pallas70.hu/tb-berugy-tanfolyam.php 2009.09.25. 17:28:57

Végre az MTV valami értelmeset is alkot, B&B után, persze :)
Amúgy tetszik a kezdeményezés, a vidi király!
süti beállítások módosítása